sobota, 22 marca 2014

Przepraszam :(

Chciałabym was bardzo przeprosić!:( Wiem, wiem, nawaliłam;(
Od dawna miał pojawić się rozdział, czekacie na niego, a ja nie mam napisanej nawet linijki. :c
Po prostu natłok obowiązków mnie przytłacza. Nie wyrabiam już:( Masa sprawdzianów, kartkówek, gitara, spotkania do bierzmowania, konkursy, i po tym wszystkich już ledwo wyrabiam.
Naprawdę nie chciałam, żeby tak wyszło. :(
Ja... chyba straciłam jakąkolwiek motywację do pisania! Przy początkach tego bloga było około 100 , 50, 70 komentarzy, a teraz jest ok. 14, i to, jak się dobrze zdarzy! Naprawdę mi przykro z tego powodu, bo ja nieraz noce zarywam, żeby pisać, dostaję szlabany, bo piszę bloga, często zamiast się uczyć, a wam szkoda paru minut, na wstukanie kilku słów recenzji!!!:( Jasne, możecie mi zarzucać, że zależy mi tylko na tym, ale ludzie!, jak już coś dodam, to chciałabym choć parę liter, mówiącej co o tym myślicie!;c
Nie wiem, kiedy kolejny rozdział, nie potrafię wam tego powiedzieć, abyście mi czegoś nie zarzucili, ale na pewno teraz mówię, że namyśliłam się i NIE USUWAM TEGO BLOGA!!!!! To na 100%! Ja jeszcze powrócę:)
Ostatnio miałam chęć zabrać się do tego, ale uświadomiłam sobie, że mam w głowie pustkę;C Wiecie, jakie to straszne, chcieć coś napisać, a nie wiedzieć, co ;(
Ja przez tego bloga, często mam ochotę siąść i płakać! Ok, możecie mnie teraz hejtować, i w ogóle, ale ja też jestem człowiekiem, i mam uczucia, i szczerze też czekam na rozdział, ale nie potrafię, więc proszę, uzbrójcie się w cierpliwość! A nie pożałujecie!:)
Mogę mieć do was prośbę?:
Proszę, aby ten post skomentowali, wszyscy, którzy go przeczytają, bo chcę wiedzieć, czy jeszcze mnie nie opuściliście!:) PROOOOSZĘĘĘ...
 To chyba tyle,
Natka99<3

5 komentarzy:

  1. wszystko rozumiem i czekam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekamy z niecierpliwością od lutego..przecierz dobrze wiesz... :*

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam, na pewno dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny blog !

    Zapraszam na blog : http://twoim-sercem-poezji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń