środa, 22 stycznia 2014

WYNIKI GŁOSOWANIA!!! ( Jeśli masz serce, to prooooszę, przeczytaj notkę DO KOŃCA! )

Dzisiaj przychodzę do was z wynikami głosowania na BLOG NR 2!!!!
Jednogłośnie wygrało opowiadanie nr 5!!!
( P.S. Jakby ktoś nie wiedział, to to z gangami:) )
Jednakże wątpię w to, jak długo uda mi się poprowadzić to opowiadanie, więc
PRZEDŁUŻAM GŁOSOWANIE DO 24.01.14r.!!!! ( czyt. do piątku ).
Jeśli teraz wygra piątka, to już bezproblemowo zakładam bloga o gangach!!! ( Mam nadzieję, że wypali... ).
Napiszcie mi w komentarzach, kto jest chętny na to, i ile osób będzie to czytało, bo sama nie wiem, czy jest sens zakładania tego.
( P.P.S. Jeśli możecie, to podpiszcie się jakoś w komentarzu, który dajecie, albo nie wiem, wpiszcie jakiś swój pseudonim, inicjały, lub coś w tym stylu, bo mam wrażenie, że wszystkie komentarze pod rozdziałami pisze jedna osoba, i nie jestem pewna, czy jest sens pisania TEGO BLOGA, A CO DOPIERO NASTĘPNEGO:(.

P.P.P.S. Pewien członek mojej rodziny, męczy mnie o to, już od dodania rozdziału, bo czekał/-a na coś i tego nie zamieściłam.... A, więc tak: ROZDZIAŁ 14 PRAWIE W CAŁOŚCI ( 10/11 ) NA KOMPUTER ( Z KARTKI ) PRZEPISAŁA MOJA SIOSTRUNIA ( pseudonim artystyczny: JOEY :P )!!!!
WIĘC OWACJE NA STOJĄCO!!!:)

 
 

Aha, i zapomniałabym: BLOG POWINIEN POWSTAĆ GDZIEŚ NA WEEKENDZIE, a linka wam podam na tym blogu w osobnym poście.... :P
A rozdział tutaj raczej pojawi się w następnym tygodniu:*.
Co, ja to jeszcze chciałam...
A, tak: Macie już ferie??? Jak tak, to jak je spędzacie???? Wyjeżdżacie gdzieś, czy może 24 h na dobę przesiadujecie w domu, jak ja?
I... to już chyba tyle....
Do zobaczenia,
Natka99<3 i... ( kazano mi dopisać...:I ) Joey:P

nie... jednak sama:
Natka99<3 ( ;D ( jak te ferie działają na człowieka:) ) )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz